به منظور سفارش پله گرد و پله پیچ ابتدا باید فضای مورد نظر برای پله در سقف ایجاد شده و ارتفاع کف تا کف طبقه بالا دقیق محاسبه شود.

قیمت سازه فلزی پله گرد و پله پیچ بر اساس متر ارتفاع محاسبه شده و بستگی به ورق سازه و قوطی کف پله ها دارد. سعی کنید با شرکتی معتبر قرارداد سازه فلزی پله گرد را منعقد کنید. شرکت سازنده پله گرد باید نورد مناسب جهت رعایت قوس پله داشته باشد. برخی شرکتها قوس پله را در طول پله رعایت نمیکنند و باعث می گردد هنگام نصب نرده چوبی یا نرده فرفورژه و بخصوص نرده شیشه ای مشتری به مشکلات زیادی برخورد کند. 

همواره تلاش کنید ولو به قیمت بالاتر از صفر تا صد ساخت پله گرد و پله پیچ خود را به یک شرکت واگذار کنید. اجازه ندهید شرکت سازنده پله گرد و پله پیچ، سازه فلزی با ایراد زیاد در پروژه شما نصب کند و شما را درگیر نصب نرده و کف پله نماید. 

معمولا شرکتهای سازنده به دلیل عدم اندازه گیری صحیح در هنگام ساخت، ارتفاع پله اول و پله آخر با بقیه پله ها برابر نمیشود و زیبایی و استاندارد پله به مشکل برخورد می کند. 

اجرای نصب پله گرد را حتما به شرکت سازنده واگذار کنید و اجازه ندهید نصاب جداگانه به شما معرفی کنند و هیچ وقت سازه فلزی را درب کارخانه تحویل نگیرید.

اگر قصد اجرای نرده فلزی و نرده فرفورژه دارید حتما هنگام قرارداد، اجرای نرده فلزی و نرده فرفورژه را به سازنده سازه واگذار کنید.

در آخر تاکید میکنم سعی کنید از صفر تا صد اجرای سازه و دکوراسیون چوبی پله گرد را با یک شرکت واگذار کنید.