کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

رنگ یکی از مهم‌ترین خصوصیات در زیبایی هر چیزی است. در مورد کالاهایی تزئینی، استفاده از رنگ‌ها متناسب و زیبا  اهمیت دوچندانی دارد ؛ پله‌های پیچ دکوراتیو در عین کاربردی بودن، کالایی لوکس و تزئینی نیز هستند. رنگ جذاب و متناسب باعث می‌شود که پله‌های پیچ بیشتر موردتوجه قرار گیرند؛ از سوی دیگر رنگ پله‌های پیچ از مهم‌ترین مواردی هست که بر زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی فضا تأثیرگذار است . با توجه به تنوع رنگ‌ها، می‌توان ترکیبی از رنگ‌های متنوعی را در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای مثال استفاده از رنگ‌های تیره و تند، می‌تواند در یک فضای روشن، هماهنگی خوبی ایجاد کند. برعکس این امر نیز صادق است.

برای انتخاب رنگ مناسب برای پله پیچ چند معیار مهم وجود دارد .یکی از مواردی که در انتخاب رنگ پله بسیار تأثیرگذار است رنگ دیوارهای خانه است.در صورت ست کردن رنگ پله با رنگ دیوار منزل این کار، جلوه و زیبایی خاصی به منزل شما خواهد داد.در اکثر خانه‌ها برای رنگ دیوار از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود .یکی از زیباترین رنگ‌های که در رنگ‌بندی پله و دیوار منزل می‌توان استفاده کرد رنگ سفید هست .استفاده از پله‌های گرد سفیدرنگ در کنار رنگ سفید دیوار زیبایی رؤیایی به منزل شما می‌دهد؛ البته همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، استفاده از رنگ‌های تیره و تند در کنار رنگ‌های سفید یا فضاهای روشن می‌تواند بسیار جذاب باشد.

در تصاویر آرشیوی پروژه‌های انجام‌شده بارمان استپ، می‌توانید رنگ‌بندی‌های مختلف محصولات پله پیچ  ما را در فضاهای مختلف مشاهده کنید.

موردی دیگری که می‌تواند در انتخاب رنگ پله پیچ مؤثر باشد، رنگ لوازم محیط است؛ برای مثال رنگ مبل، فرش و ... .


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: